onsdag 11 februari 2009

En annorlunda


Det
blev en annorlunda dag idag, hade bokat dagen till dotra då teorin och uppkörningen för körkortet stundar. Gick upp i god tid och plockade undan och sedan gjorde vi oss iordning och for till stan. tog en snabb runda i några affärer köpte en hudkräm på rea som jag har suktat över länge men priset var då inte ok, men nu var det halva priset.
Dotra tog
över bilen och vi for till ett annat köpcentrum i närheten och hon köpte ett par skor utan klack som är bra att köra i, naturligtvis rea. Själv fyndade jag en vit lång kofta, jag längtar till att få gå och mysa iden.
Bilen styrdes hem
för lite mat och ut med hunden, passade då på att sätta upp hyllan jag målade för ett tag sedan och äntligen fick mina fyrar en plats, utom 2 som var för höga för att få plats. Hallen skall göras om senare då det sitter väv på väggen då kommer jag att sänka hyllan men det duger så länge.

Nu var det dags för
mat igen, vi han precis äta när svärdotra ringde och var magsjuk, hon behövde hjälp med Whilliam då min son jobbade. Jag och dotra for och hämtade gullungen, alla var så glada att få ha honom.
Nu sover prinsen så sött
i sängen och han blir kvar tills i morgon, det kallar jag mys.

1 kommentar:

  1. Hejsan! Tack för dina rara gulliga ord på min blogg, det värmer ska du veta. En såndär vägghylla ska jag också ha över väggen med väggtext har jag planerat. De är så himla bra och passar in överallt. Underbart pampig ljuskalendebar du har. Måste vara härligt att få rå om barnbarnen och mysa. Livets efterätt va?? Ha det gott. Kram Paula

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck