måndag 2 februari 2009



Solen
kom idag, vad konstigt det var att vakna och solen sken. jag blev så glad, det var så länge sedan. Jag tog hunden på en promenad och njöt, allt var så vackert och fåglarna kvittrade.
var
det en ny vecka och jag känner mig bättre, men jag skall nog vänta ett par dagar med att börja måla om jag nu kan vänta. Jag har några kuddar att sy och en hållare för toarullar, ja vi får se hur det blir.
Har funderat lite
på sänglampa de vi har idag är inget bra om man vill sitta upp och läsa, nu har hittat en men priset var inte bra, hittade en billigare variant på IKEA och den heter FORSA jag är rätt sugen på att köpa dem.
Jag längtar till 5 februari
då skall äntligen ett nytt nummer av Vakre hjem & interiör komma, om något inte händer igen. när den kommer så sitter jag med en kopp kaffe och bläddrar, njuter av bilderna och längtar till våren.
Jag har inte pysslat med
någon heminredning alls idag, det känns konstigt. Har bara plockat och kört ett varv med dammsugaren, vet inte riktigt varför. Det är nog solen som tyckte att jag skulle njuta av den i stället men jag har tänkt på vad jag vill och skall förändra här hemma, det räknas väl ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck