söndag 1 februari 2009

Min dotter och jag följde med min son och hans familj på jakt efter köksmöbler, då fick jag äntligen träffa Whilliam mitt barnbarn som jag inte sett på flera veckor pga att jag har varit sjuk. Tänk vad jag har missat när jag inte har träffat dem på någon vecka, för nu kan Whilliam gå själv, även om det är stapplande så går han. (Han blir ett år på fredag) Jag brukar vanligtvis träffa honom varje vecka så för mig var det hemskt att inte fått träffa honom på ett tag.
Whilliam är en kopia av sin far när han var i Whilliams ålder, det är rätt kul när man tex jämnför foton på de båda. För mig är det som att se min son när han var liten.
Jag njöt av att ha båda mina barn, min svärdotter och mitt barnbarn idag, det var så länge sedan vi gjorde nått tillsammans. Men nu innebär det inte att jag inte fyndade nått idag. Gick igenom en loppis med det fanns inget som mitt öga stannade vid. Däremot i en möbelbutik hittade jag dessa 2 ljuslyktor och nersatta med 70% det fanns ingen tvekan slog till direkt. På ett annat ställe hittade jag den här kransen, köpte bara en så jag skall nog köpa mig en till.
Nu längtar jag bara till att bli av med den jobbiga hostan , så jag kan måla de möbler jag hade planerat tidigare. De har blivigt några fler målnings projekt då jag har haft tid att tänka och planera men det kan jag tala om en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck