onsdag 4 februari 2009

Nu
börjar jag få dåligt samvete, jag har inte målat än. Det kommer helatiden saker i mellan och så känns det som om jag håller på att bli sjuk igen trotts att jag äter pencilin.
Idag har
jag bakat en plåt chokladrutor eller som en del säger mockarutor till kalaset för mitt barnbarn som går av stapeln på lördag. Jag har även funderat på tårtor till samma tillfälle då min svärdotter ringde idag och bad mig baka 2 stora tårtor och en liten bara till Whilliam. Suck, jo det är kul att baka men inspirationen tryter på alla håll just nu.

Har nog kommit
in i en låg period. Det känns nog bättre i morgon, då skall jag sätta fart med allt det vita här hemma ju mer vitt jag har ju bättre mår jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck