lördag 21 februari 2009

Sådär
ja, jag har tagit en paus i stylingen eller som andra skulle kalla det springa runt och plocka. Köket har jag bytt gardiner i då jag hittade mina tulpan gardiner, tyvärr var inte tulpanerna vita men det får jag leva med.
Irriterar mig
på kökssoffan som fortfarande är brun...får ta och köpa mer grundfärg och göra nått åt det, det kan jag göra nått åt. Sovrumsgardinen har fållats upp, yes äntligen. Sängen renbädda, ja och sedan var det flytta runt lampor och ljus tänk att jag aldrig blir nöjd. Om någon dag så flyttas det runt på grejerna igen.
Strax skall jag
förbereda för middagen, idag blir det tacco om dotra får bestämma. Jag är inte hungrig än men det är jag aldrig när jag håller på med nått jag tycker är kul.
Ikväll är det melodifestival igen,
skall kika med ett öga då jag tycker att låtarna hitintills har varit kassa och det är hela tiden kaos i hur allt gått till, personligen tycker jag att det har blivigt sämre.
Igår kväll satt jag med
min blogg och försökte få till 3 kolumner, hade bruksanvisning men inte ville det fungera, om det var någon som märkte att sidan betedde sig underligt. Vet ni hur man gör? Ni kan nog förklara bättre än vad jag fick förklarat för mig.

1 kommentar:

  1. Det var inte lite du har fått uträttat och fint blir det, en välförtjänt paus behöver du, jag törs inte ge mig på tre kolumner, det är flera det gått galet för och förlorat det man hade på sin blogg, så jag tar det säkra före det osäkra och behåller mina två, dessutom tycker jag att det är svårt med tre kolumner, det blir oftast ett rörigt intryck med väldigt många intryck på en gång, så jag är som kärringen mot strömmen, jag kör på med mina två och så kommer det förbli, fniss...ha en skön lördagskväll, taco låter välan inte så dumt...

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck