söndag 8 februari 2009



Söndagen
kom med massor med snö och det enda jag har varit ute är på trappen och fotade, suck. Kände att jag hade massor att göra, fixa ordning i dotrans rum efter rörmokaren, gjorde lite extra där men det känns skönt att det är rent, passade på att ta trappen och lite i tvättstugan samtidigt som jag tvättade, ja det verkar skruvat.

Sedan kom
det tråkiga, dotras trådlösa internett slutade att fungera, så det har jag sprungit emellan städning och tvätt. Tyvärr så började alla datorer att strula. Fick i ordning på alla utom hennes, det lutar åt en omformatering, hmm jag har lagt av med det trodde jag. Tyvärr ser det ut som jag måste, än funkar det med kabel för henne men vi lever i en modern värld då skall det bara funka.

Jag har hunnit
med att kolla av lite bloggar, det ger mig styrkan att fortsätta då jag ser hur fint ni andra har, någon dag skall även jag få så fint, hoppas jag iaf.

Imorgon skall jag till
Högskolan och kolla av om det finns några kurser jag kan ta och vad jag har för behörighet, det blir intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck