måndag 9 februari 2009


Idag
skulle jag till Högskolan och prata om ev. studier och som tur vad så kikade jag på termometern innan det var dags att åka, för det var kallt och min bil hade inte blivigt av sopad från snön som kom under söndagen, det tog mig lång tid att få bort all snö och is.
Efter Högskolan
passade jag på att åka runt i några butiker, inget som föll mig i smaken, det som jag iallafall blev glad över var en jätte smal roller, trodde inte att det fanns så smala men tydligen, jippi.
Har inte pysslat
något hemma idag, bara dragit runt med dammsugaren och det var ett måste. Jag har hund och hon har lossat massor och länge nu och må tro om det syntes på golvet nu när den vackra solen lyser. Jag har iallafall skrivigt mig en lista på vad jag vill och skall göra, så det är bara att kavla upp ärmarna och börja.
Passade på att ta några
vackra vinterbilder i solen, fick då syn på rådjuret bakom huset, de brukar gå där men då är de två. Nu när jag gick igenom bilderna så får jag syn på var det andra djuret var, på grannens tomt. Snacka om att inte se dem i sökaren.

1 kommentar:

  1. Tjingeling!! tack för gullig kommentar hos mig va fin din rubrikbild är och härligt namn Livet!! kram snowwhite-sussie

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck