tisdag 24 februari 2009


Trött
som 17 idag, hade svårt att sova så vid 5 tiden klev jag upp och skjutsade maken till jobbet. Vi har för tillfället bara en bil då sonen har fått låna ena bilen. så han kan ta sig till jobbet.

Har passat
på att surfa runt bland era bloggar, oj vad många det finns att gå igenom, få ta och kolla mer senare. Har även kollat på barnvagn till vår Whilliam som jag kan ha här när han kommer på besök. Slippa släpa deras vagn i bilen och vagn måste jag ha då jag har en hund att gå ut med om dagarna och det blir tungt att bära Whilliam.

Dotras mobil har
flippat ur och vi skulle lämna in den, då måste man ha kvitto. Vi hittade det inte men killen på butiken kunde hjälpa oss, nu var det inte en A4 som det brukar utan ett helt vanligt kassakvitto. Gissa vad vi letade efter hemma, jo just ett A4 men nu har vi en kopia som sätts in i pärmen direkt.


Soffan står på sin
plats så gott som färdigmålad men jag har inte hittat nått tyg än så jag vill inte visa skönheten. Har ett påslakan som jag tror skulle passa men......jag får sova på saken och jag lovar det blir en tidig kväll. Orkar inte ens pyssla och det är lite irriterande för jag vill verkligen.
Nåja det är en dag i morgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck