tisdag 24 mars 2009

Färg till köket

DSC_0085
Nu är hon på G har inhandlat färg till väggarna i köket.

Sedan vi flyttade in för snart 19 år sedan har köket fått nya tapeter 2 gånger och väggarna har målats 1 gång?

Nu skall det målas väggar igen för som ni sett så är väggarna idag typ café latte luckorna är antik grå som jag målade själv för ca 6 år sedan.
DSC_0102
Nu blir väggarna siden grå, det är nästan vit men inte kritvitt för jag tror det blir för hårt annars. Få se om jag hinner med det i kväll annars så finns det en dag i morgon med. Jag vill måla nu men jag har besök av den lille prinsen så det får vänta, han först.

3 kommentarer:

  1. Så roligt det låter!
    Hanan
    blommorifonstret.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Så snyggt det låter med sidengrå väggar!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Lycka till med jättejobbet, det låter som det kommer att bli så fint, ha en bra kväll, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck