måndag 23 mars 2009

Snö idag igen och mera spackel

DSC_0311

Snön faller här hos oss idag igen dotra, jag, Whilliam och hunden Bella trotsade vädret och gick på promenad i 1,5 timme.

Det var skönt att ha sällskap av dotra, annars går jag oftast själv om man inte räknar hunden men jag är inte så intresserad av att nosa på varje tova eller stolpe vill bara promenera.

Annars har det varit ett rätt lugn dag på arbetsfronten här hemma, inge sköj att pyssla när det är rörigt överallt, jag hoppas att det blir klart snart gubben står just nu och spacklar igen, vi vill få det så bra som möjligt när det skall vara ljusa tapeter.

DSC_0019 (2)

Själv kryper jag upp i soffan med en kopp kaffe och tända ljus och läser bloggarna.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck