måndag 9 mars 2009

Nya bilder

DSC_0092 (2)

    

Idag har jag passat på att prova mitt nya kamerastativ, tänk nu inga skakiga bilder. Har just fotograferat glasen jag fick av våran granne med familj igår. Det är så smart, sitter blommor i nu men sen kan man ha det som glas eller ha värme ljus i, flerfunktionellt det gillar jag. Var på livsbutiken och handlade imorse och hittade då dessa fat och skålar för en 5:- st, köpte 2 av vardera,  har kikat på dem tidigare men då var priset 5 gånger mer. Fynd!

DSC_0099 (2)

3 kommentarer:

  1. Vilken underbar bild måste jag säga först.. Min makeoverhair går bra. Jag har färgat håret lite ljusbrunt och imorgon ska jag klippa mig. Känns skönt att få det gjort. Har inte klippt mig sen i somras tror jag ;)
    Så det ska bli SÅ skönt. Bilder kommer imorgon! ;) kram!

    SvaraRadera
  2. vilka fina bilder du fotat!
    Skålen och fatet var ju jättefina båda två, det var verkligen ett fynd. :)

    Hoppas du mår lite bättre idag! om inte så krya på dej!!
    Kram //Johanna

    SvaraRadera
  3. Tack tack :)

    Det kommer nog bli bra håret trots allt.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck