söndag 8 mars 2009

Söndag med med förkylning

Öken, jag är rejält förkyld och känner att det är jätte synd om mig. Men det var bara att kliva upp och sätta sig i bilen. Svärfar fyller år idag så det var kalas igen, det blev en kort stund. Har massor med tvätt att köra igenom och förbereda för morgondagen då Whilliam är här igen.Skall ta nya bilder på sakerna jag fick igår, detta är koppen med fat som jag fick av mor, dagens första kaffetår in njöts i nya koppen. Mor fick syn på min pall live igår, hon blev sugen på att få den målad lika dant som jag hade gjort och det kan jag väll fixa pallen är ju syskon med min och från samma hem. Lådan med lock jag visade härom dagen skall få namnet Kvarnbacken då även den är från samma familj och plats, kul att komma på vart eftersom var mina grejer kommer ifrån.
Det kliar i mina fingrar att dra igång pysslet men det får nog vänta ett par dagar till då jag är uppbokad med möten och Whilliam.

2 kommentarer:

  1. Vad gott det såg ut :) Hoppas du haft en underbart mysig helg. Kramar Benita

    SvaraRadera
  2. Mycket fin

    Ta nu och kryapå dig ...VILLA och ät vitlök. Jag äter ingerfära med när jag börja bli förkyld

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck