lördag 11 april 2009

Äntligen skall jag ta vår

Nu har jag röjt klart, jippie!  Jag har dock någon vända till återbruket kvar men sen så….kan jag ta tag i mer roliga grejer som fixa i trädgården, måla osv. Virket som ligger staplat på tomten får maken ta med släp när han kommer hem, jag sparar det till honom. Det har tagit hårt på kroppen men gissa om jag är nöjd.

Igår blev det boden, altanen och bastun som fick sig en vända och fort gick det i solens sken, fattar inte vad orken kom i från det var nog sista rycket. tyvärr så har jag inte hunnit fotat något från förvandlingen ; )

DSC_0055

Det jag håller på med nu är dessa roliga galgar (6 st) som jag fick från syster min, de målas nu vita och skall shabbas till det blir spännande hur resultatet blir.

DSC_0028

Idag skall vi till min son, flickvän och Whilliam på grillning, Dotra har bakat Dumlekakor som vi skall ha med. Det innebär en ledig dag för mig om jag inte går ut på tomten och krattar innan vi skall bort, eller skall jag prova sitta still? Nee, jag vet inte riktigt hur man gör ; )

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har en trevlig dag att se fram emot!

    Glad påsk
    Annica

    SvaraRadera
  2. Hoppas att er påskhelg varit underbart fin!

    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck