torsdag 23 april 2009

Min systers hem

Igår var jag och min syster runt på inredningsbutiker och en antik affär. DSC_0014Jag införskaffade mig ett kakfat som jag letat länge efter och de hade 30% rabatt så jag betalde inte många kronorm tyvärr hade jag inga kakor att lägga på fatet så det blir naturellt idag.

6485 6487

Jag måste passa på att visa bilder från min systers vackra hem, hon har sån hand med detaljer. Där ligger man i lä, det är fult att säga men jag är lite avis på hennes talang ; ) Man blir hemma blind i sitt eget, jag blir det iaf.

6483

Hennes kök är ny fixat, ljust och fint. Nu vet jag, syrran kom hit och styla om mitt hem. Då måste jag ju få det lika fint, skall nog ringa henne och föreslå det om hon orkar och har lust.

4 kommentarer:

  1. Hej Corina,
    här har jag inte varit tididgare! kul att få träffa på en ny bloggare! så fint din syster har det! ljust och skirt!

    Ps.. du frågade om min assistent! den är gammal men dom tillverkar dom fortfarande men tyvärr är den inte lika retro snygg längre!

    Kram Marina

    SvaraRadera
  2. Jag håller med dej .Man blir nog hemma blind.Fint kakfat.Håller tummen för dej att syrran säjer ja till att hjälpa dej.Verkar som det fina vädret är tillbaka.Ha en mysig dag kramiz ~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Å, vilket underbart kakfat du hittade, vill också ha!!! Kram helena

    SvaraRadera
  4. Håller med om att din syrra har ögon för inredning ...när man ser på bilden från hennes hem!
    Kart att hon ska hjälpa dig om du kört fast *ler* så kanske det lossnar och du kommer på egna lösningar sedan.

    Kramar Christina

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck