måndag 6 april 2009

Ny vecka, nya mål

DSC_0065 Vaknade på söndagen kl 9.30 av att Whilliam kom, det var länge sedan som jag sov så länge och bara vaknade en gång på natten .

DSC_0067 Trodde att jag inte skulle få något gjort denna söndag men oj vad jag har gjort mycket tänker inte räkna upp allt nu men jag är nöjd lika nöjd som jag är när jag går ner i garaget och skall hämta något och hittar det direkt och när jag går tillbaka för att lägga tillbaka det jag anv. oj vilken lycka.

DSC_0063 Längtar nu efter att få tid att göra de andra rummen klara. Då kommer jag strutta omkring med huvudet högt som en tupp. Får då är jag redo för våren, för jag har väll inte missat den? För i söndags så fanns det ingen sol alls och kallt var det.

DSC_0064

1 kommentar:

  1. härligt tjejen vad fint med lycktorna
    Välkomen till min sida
    där jag har en trevlig tävling
    Kram
    Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck