onsdag 8 april 2009

Onsdagens planerade bestyr

DSC_0004Foto är omgjort till en tavla och föreställer min hund Bella     

Idag skall jag till frissan, lite nervös då det är en ny jag måste prova då min ordinarie skall ha barn vilken dag som helst. Jag har dragit mig för att klippa mig då jag vet att hon inte är där och nu är det akut.

Igår kväll när jag stod och grillade igen passade jag på att skruva på skåpet jag fick av min bror, måste byta överdelen på den då det inte går att rädda, så nu har jag börjat med den lite.

DSC_0069Jag har planer på att fortsätta med rensningen i källaren, få se om jag hinner med det idag dotra vill nämligen åka och titta på ett beg. sminkbord.

Igentligen borde jag inte sätta upp massor med mål, utan bara jobba på så mycket jag kan och vara överraskad vid veckans slut över hur mycket jag hunnit.

Har hört att vädret inte skall vara bra idag men jag hoppas på att de har fel som vanligt, har inte haft möjlighet att vara ute då jag har passat en liten sjukling inte vilken som helst utan den söta sorten min lilla Whillam. ; )

 DSC_0129

3 kommentarer:

  1. Blir säckert jättefint. Lika snygg som vanligt blir du

    Kram
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh vad spänande att gå till frisören :-) Hoppas att det blir fint och att du blir nöjd.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Allltid skönt när man fixar till håret känns så friskt efter åt :) hade bra kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck