lördag 25 april 2009

Sjukt barnbarn

Igår fick jag göra en akut utryckning då vår kära Whilliam mådde dåligt. Han var så ledsen och bara grät, jag hämtade honom fast jag hade ett lunch möte han fick följa med och det gick jättebra för han är så duktig.DSC_0002 Jag har en del funderingar ang. våran bod, såg i nått program för några år sedan med nått liknande. Var det inte Ernst? Ytterväggen ersattes med glaspartier, tänk att få mitt egna rum inreda som jag vill, det är bara ett problem persikoträdet står i vägen. Tror inte att det går att flyttas. DSC_0003 Vi har ju vår vedeldade bastu, den får jag inte röra. Brukar reta maken att jag skall måla panelen i omklädnings/eller ytter rummet vit. Du rör det inte säger han. Gissa om jag fnissar.

1 kommentar:

  1. Hoppas att lilla barnbarnet kryar på sig snabbt.
    Det blir säkert jättefint med glaspartier..
    Kan ju vara lite knepigt att flytta ett träd.
    Ha, en bra Lördag.
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck