onsdag 20 maj 2009

Loppisfynd

Härom dagen passade jag på att åka in på favo loppisen, kunde inte låta bli fast jag borde.

DSC_0035

Passade på att lugnt gå igenom sortimentet, fast jag hittade 2 grejer direkt och dem bar jag omkring hela tiden.

DSC_0031 (2)

Skall jag handla dem eller inte? Använder ju inte koppar och dessa var små mocca koppar….

DSC_0033

5st koppar med fat för 20:- Sedan sockerskålen för 10:- Vår farmor hade just en liknande och jag älskar den blå färgen.

DSC_0030 (2)

Som ni förstår så kom det med hem, ångrar mig inte. Nu måste det åka ut saker från hemmet annars kan jag inte ta in nått mer.

PÅ vårt område skall vi nu på torsdag ha en loppis, hoppas jag kan bli av med nått då. Jag har ju samlat i 2 stora lådor men det blir nog att i dag fylla på dem med grejer som jag inte kommer att anv.

1 kommentar:

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck