lördag 20 juni 2009

Midsommardagen

Så var det midsommardagen, hade först inte tänkt göra nått inlägg men med tanke på att jag kan inte göra mycket annat idag då jag känner mig krasslig.

Ni vet hur det känns att ha influensa, så känns det i min stackars kropp.

image

Så vad gjorde maken och jag i går på självaste midsommarafton. Vi satt i varsin del av soffan med varsin dator och vad jag gjorde ser ni resultatet av idag.

Fast innan så åt vi gott grillat med sallad och färskpotatis som dessert av glass, grädde och sylt.

image

Vad tror ni, skall jag behålla den nya eller gå tillbaka, kan inte riktigt bestämma mig.

7 kommentarer:

  1. Hi hi...en midsommar helt i min smak...
    Verkar som om jag inte gör mer än sitter vid bloggen och präntar...men huset börjar bli ockuperat...Äldsta dottern har kompisar här och fler ska det visst bli frampå...de ska grilla och jag känner mig förpassad till skymundan. Jag ska göra en stor sallad - det är allt (ska hålla mig undan så att jag slipper göra nått mer, maken sitter i garaget och grejar med något).
    Ute är det kolsvart op himlen och regnet öser ner...men såg i GT att det ska bli sol i veckan som kommer...
    Återigen så gillar jag din nya stil på bloggen - den tidigare var också bra men nu är det liksom lite "softare"...eller hur jag ska säga

    SvaraRadera
  2. Gillar det jag ser nu....håller med om vad Malin skriver...hoppas du nu inte blir sjuker ...skulle ju vara för trist när sommaren är här, krya på dig, kramen

    SvaraRadera
  3. Vad fin din blogg blev :-)
    Föressten, jag har bytt blogg igen.

    Kramar f.d Bubbelrummet

    SvaraRadera
  4. Stackars dig! Hoppas verkligen att du klarar dig undan influensan. Om det är någon trtöst så är din blogg väldigt fin. Är det svårt att göra tre kolumner??? Önskar dig en fortsatt skön midsommarhelg med mera god mat och mys!

    Kramar Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  5. Superfint!!! Tycker inte alls du ska ändra tillbaka!
    Jag har provat att få till 3 kolumner, tycker inte att jag borde ha misslyckats med beskrivningen jag hittade men inget hände:-(
    Krya på dej, tror bloggning är kurerande;-)
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  6. Underbara du! Jag blir så glad över dina söta meddelande. Det är klart det blir samma sorts skrivande och jag är ju fortfarande kvar. Nu känner jag mig "på rätt plats". Lantligt förälskad är mer jag än ett bubbelrum ;-)

    Vad jobbigt att både du och min make inte känner er bra. Hoppas att din make klarar sig bra av olyckan. Lät lite läskigt det där..& eran bröllopsdag imorgon och allt. Då får man ju gratulera iallafall. Tänker på er.

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Den förra var lika fin, men behåll den du vill =)...haha...vilken hjälp jag va ?! ;)
    Men, vad har hänt med maken ??
    Inget allvarligt hoppas jag =(

    Nää, nu ska nattugglan krypa till kojs !

    Kram Nettan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck