söndag 21 juni 2009

Virkning och bröllopsdag

Gårdagen alltså lördagen gick i lugnets tecken, har ju drabbats av feber och hosta så det lilla jag gjorde tog sina krafter.

DSC_0152 (3)

Jag förberedde Dotras rum för hennes hemkomst idag. Fixade med dörrtröskeln (höjde den) hon bor i källaren och får ofta besök av 6-8 bens besökare och hon är livrädd för dem vilket  innebär att hon väcker mig när hon ser en. Nu är det fixat och sedan bäddade, dammade och damsög.

   DSC_0149 (3)

Så när jag var klar unnade mig fotbad nu är det baby fötter igen ; ) En kaffe och sedan gå igenom Vackre hjem ytterligare en gång till. Virkningen även den går framåt, jag håller mig lugn när jag sitter med den, tyvärr så tryter mina rest garner. Från det ena till det andra.

DSC_0146 (3)

Undras om maken kommer ihåg vår bröllopsdag idag, vi har varit gifta i 18 år fast tillsammans i 23 år och alla år har inte varit lätta det vill jag lova men av någon anledning så håller vi ihop än. Jag älskar den stora drummeln iallafall ; )

2 kommentarer:

  1. Grattis till din bröllopsdag.Åh att kärleken kommer ihåg det.Krya på dej och ha en underbar dag kramiz ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Grattis.
    Hoppas gubben snart mår bra.
    och att din förkylning med är borta
    Vilken UNERBAR filt du gjort
    Härligt

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck