onsdag 15 juli 2009

Nu är jag på G igen

Efter att jag har haft ett par låga dagar så är jag på G igen, har fått en hel del gjort och det känns skönt.

Det är mycket på gång just nu som en förändringens tid skulle jag nog kalla det. Jag försöker få mer tid till mig själv men samtidigt så njuter jag av de små tingen i mitt liv.

DSC_0078

Jag fick denna låda vid ett tillfälle  tror att det skall vara en flaska i den men varför inte en blomma och ett ljus (jag målade den vit).

DSC_0065

Grillat är nått jag gör ofta nu under sommar månaderna, har haft en lien provisorisk plats för grillen men idag har jag donat om.

DSC_0064

Är inte riktigt klar så jag har inga bilder på det än men det kommer. skall fortsätta idag om det inte kommer nått annat emellan.

7 kommentarer:

  1. Vad härligt att höra att det är uppförsbacke igen..visst är det smaskens med grillat och du...tack för dom rara orden, nu ska här njutas utav en solig sommardag, kramen

    SvaraRadera
  2. Vad kul att höra att du är på g igen.Grillat smakar alltid gott .Ha en mysig dag kramizar ~~~~RITA~~~~~~.

    SvaraRadera
  3. Så god svampen ser ut i inlägget under.
    Hanna

    SvaraRadera
  4. Klart att man ska ha en sådan låda som hylla...sä sött...Jag fick hem Ann Örnbergs bok om lantlig inredning igår och du milde...har bläddrat i den under natten och den ena jag jobbar ihop med är lika galen hon i stilen...vi har målat om i tanken i natt...
    Gott att det flyter på hos dig nu...

    Massa kram från Malin

    SvaraRadera
  5. Så bra att du är på G!

    Jag är såå seg i huvudet idag så jag får ingenting gjort...men, men...

    Gott med grillat!
    Härligt med kantarellmacka..mmmums.(i förra inlägget)

    Kram,
    Anette

    SvaraRadera
  6. Såå gott det såg ut!!!!!Älskar ju kantareller!!
    Skönt du är på G igen;))))

    Kramar millan♥

    SvaraRadera
  7. Klart man ställer upp för sina nära och kära, även om det frestar på ens eget liv ibland. Skönt att du känner att du är på G iallafall och va lite rädd om dej! Du hjälper dom bäst om du tar hand om dej själv oxå! //Kram Åsa

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck