måndag 13 juli 2009

Var ute så gott som hela dagen

Åter igen måste jag tacka för alla fina ord jag fått av er. Många av er har gått igenom liknande saker och vet hur det känns eller så har ni barn och vet att de är ens allt.  Tänk att så många vill ge oss uppmuntran då vi har det jobbigt, jag är evigt tacksam och hoppas att jag kan återgällda det när någon av er har det jobbigt.

20090712106

Skogen blev det för min del, tyvärr var det dåligt med svamp i en skog som annars kryllar av det. Man får en känsla av lugn när man vandrar i en skog, nått skrik blev det dock inte, jag vill inte skrämma andra som kunde varit runt om kring.

DSC_0091

Väl hemma igen så drog jag igång gräsklipparen hela mattan klipptes. Efter det var klart grabbade jag tag i damsugaren och började med min bil och i bara farten tog jag makens/Dotras gemensamma bil, polering invändigt blev det även av båda bilarna.

DSC_0090

Mindes hur det var när jag var mindre och bodde hemma då hade jag vissa veckor som var min tur att städa bilen och det hette alltid att det skulle vara så rent så man kunde äta från golven, de ni.

DSC_0089

När jag var klar med bilarna, så stod disken och väntade på mig sedan i morse (jag har ingen diskmaskin) och i bara farten så damsögs golven med. Så banne mig nu måste jag väll kunna sova, för kroppen värker som sjutton.

Bilderna är tagna söndagsmorgonen vid 4 tiden då jag inte kunde sova.

8 kommentarer:

  1. Godmorgon!kikar inom innan vi drar iväg..Vill bara önska dig en god vecka.Och hoppas att din sömn snart skall bli lugn o fridfull igen..Massa kramar..Susanne

    SvaraRadera
  2. Skönt att du fick din skogspromenad...skogen har verkligen en lugnade inverkan, ha en bra dag, kram

    SvaraRadera
  3. Vad tråkigt att du inte kunde sova. Väldigt vackra natt eller tidiga morgonbilder... Det är svårt att föreställa sig vad er familj går igenom. Att finnas där och stötta och samtidigt inte säga "för mycket"! Det måste vara en svår balansgång. Men, jag är säker på att du fixar det perfekt.

    Morgonkramar från Anna-Lena ♥

    SvaraRadera
  4. O jistanes ett sådan tempo frun kör...men bra att du kom till skogen och fick en andningshål...Är gott att röja rejält i mellanåt för då slipper man tänka så mycket...bara göra istället...
    Det ordnar sig till slut ska du se...

    Kram från Malin

    SvaraRadera
  5. Du har banne mig grejat o fixat,,,vilken energi...man kanske borde ta en skogstur ;))))

    Kram goa du♥

    SvaraRadera
  6. Gomorron !
    Ojj, jag blir helt slut av att bara läsa allt du gjort ;), himmel vad du legat i !
    Men med nackspärr & ryggont ligger jag hellre i soffan, eller not...gör ont både om jag sitter, går, ligger eller står =(

    Önskar dig iallafall en fin dag !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  7. Vill bara titta in till dig och säga att jag tänker på dig och önskar dig att allt ska ordna sig till det bästa. Vet ju inte allt som händer hos dig men du ska veta att jag finns och vill stödja dig i det som verkar mörkt. Men vilken energi du hade, här skulle det behövas lite av den varan just nu. Hoppas att du fick en god natts sömn. Kramar från Märta

    SvaraRadera
  8. Ibland är det skönt av riva i när hjärtat smärtar....
    Kram till dig och sov gott!
    kamomilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck