torsdag 8 oktober 2009

En speciell sak

Jag vet inte vad som hände i går, jag tog helt slut när jag kom hem.

DSC_0057

Det var inge jobbigt på praktiken så det var inte det, jag har inte heller hållit på som en tok när jag har kommit hem.

DSC_0062 

Det måste vara blåsten, för snacka om att det blåste i går. Det var ingen ide men någon längre promenad med hunden då hon så lätt får problem med öronen.

DSC_0060

Så det var bara att stanna inne och slumra i soffan, för i morgon är det en ny dag med praktik och sedan kommer Whilliam ; )

DSC_0072 

Här är den vackra ljusstaken som jag köpte på Country house, har spanat på den ett tag och nu slog jag till. Det finns en kvar som jag är sugen på att köpa med, för det vore fint med 2st i fönstret. DSC_0064

Tänk bara hur fint man kan dekorera den efter årstiderna.

11 kommentarer:

  1. Japp det var en eiktig storm dag i går!! Men trots det gick jag låångis till stan..och krattade löv!!!

    Så vacker ljusstake!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så läcker ljusstake!
    Här öste regnet ner - snart dags för vinterdäck!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Usch ja, storm så man inte kunde sova med fönstret öppet. Ljusstaken var superläcker
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja det här vädret blir man lätt trött av..Ha en riktigt skön kväll..Massa kramar Susanne

    SvaraRadera
  5. Ja här blåste det .Vilken läcker ljusstake kanon snygg.Ha en skön kväll kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  6. Ibland är man helt slut :C Så är det.. Fint du har dekorerat ditt fönster och din ljusstake är kanonvacker.

    Krams!

    SvaraRadera
  7. Verkligen vacker stake..aldrig sett den förut..slå till med den andra oxå...annars kommer du att ångra ihjäl dig sedan, kramen

    SvaraRadera
  8. Ja ibland tar man bara slut. Hoppas du har hämtat igen dig lite nu :-). Så vacker ljusstake du köpt, den är ju helt underbar. Passar fint i dina fönster.Må gott och sköt om dig, vännen!
    /Kram Karin
    Ps.Vad heter den stilen du skriver texten med i dina inlägg?Den är så vacker. Jag är på jakt efter den men hittar den inte.

    SvaraRadera
  9. Vilken fin ljusstake !!

    Ja, visst är det gott med både pepparkakor, glögg och julmust :)

    Kram
    Eva

    SvaraRadera
  10. Vad fin den är!
    tack snälla du ännu för armbandet! Det är så fint!
    Kram!
    kamomilla

    SvaraRadera
  11. Idag har vi haft vackert väder men usch vad det har stormat och blåst dagarna innan. Vad fin din nya ljusstake var!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck