fredag 23 oktober 2009

Nya vännen

Fredag kväll och jag sitter och tänker igenom dagens händelser, gisses vilken händelserik dag. Hade en del ordrar med väggtexter att gå igenom, innan jag hade ett mycke givande lunchmöte, hoppas allt går i lås för då har jag jobb, mm. Så är det ; )

DSC_0239

Väl tillbaka på arbetsplatsen var det dags att gå igenom bilder som senare kommer att läggas ut på webb shoppen, kommer att jobba med det parallellt med vägg texterna.

DSC_0230

Det blev en kort dag,  kl. 15.30 var jag tvungen att bege mig hemåt för jag hade ingen hundvakt, alla i familjen var så långt bort och kunde inte åka i från så lotten föll på mig.

DSC_0237

Väl hemma tänkte jag ta tag i köket som behövdes, rengöras och pyntas i då en ny vän fick följa med hem. Tyvärr väntade jag med att fotografera tills ljuset var katastrofalt.

DSC_0234

Den är grå och jätte ljuvlig, det var kärlek vid första ögonkastet. Ni skulle se uren, kläderna som kom in idag, ooo. Fortsätter det så här så vet jag inte vad, då är man inte poppis hos maken.

7 kommentarer:

  1. Hallojsan!
    Låter som en spännande dag..men vänta!! Jag har inte besökt din blogg förrut och fastnade vid "väggord" ..är du kalliograf eller? ...
    Hoppas att det ornade sig med vovven!!
    Kramisar Sanne!

    SvaraRadera
  2. Tittar in för att säga hej :) Jag blir nyfiken på vad du sysslar med :) Fiiina bilder! Kram Annie

    SvaraRadera
  3. Hallå i natten...här sitter jag...Föstår verkligen att du föll för den...så söt...
    Hurra att det ordnar sig och jag blir näsrapå avis på dig som får hålla på med allt det vackra och har det runt dig hela dagarna...men jag är såå glad att det gått vägen.
    Ska skriva till dig men hittills har tiden inte varit på min sida, klockan tickar fortare än vad jag tänker sga...men håll ut.
    Kikade på tunikan i förra inlägget och den är verkligen fin...klokt att det gick att få en av varje och jag ade säkerligen också grämt mig efteråt.
    Ha de så gott och så örs vi!!!

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  4. Oj här har det hänt saker, var ju tvungen att läsa flera inlägg :)
    Så roligt att det ordnar sig med ett jobb som du trivs och utvecklas med.
    Såå viktigt för själen att känna glädje över att ha ett jobb som är roligt, är det sen i en fin miljö är det ju bara toppen :)

    Kram och ha nu en fin helg
    Eva

    SvaraRadera
  5. Lunchmöte...jobb?? Hmmm, låter lite spännande det där som kan vara på gång...:-)
    Söt liten vän du fått med dig hem!
    Min man är likadan...gillar inte allt mitt shoppande på loppis trots att det inte är några större summor jag gör av med.Han ser ju inte ens de nya sakerna som tillkommit i hemmet, fniss.Ja, ja så är det! Riktigt trevlig helg till dig!/Kram Karin

    SvaraRadera
  6. Jobb!! Det låter väl jätte bra,,och så trivs du ju så bra..Massa kramar

    SvaraRadera
  7. Åh så roligt. Grattis! Ha en bra helg. Kramis Yvonne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck