måndag 12 oktober 2009

Snö i Mälardalen?

Här rullar dagarna på i rasande fart, skall snart i väg till praktiken som nu är heltid. Har lite samtal att klara av och en promenad med hunden sedan skall jag bege mig i väg.

DSC_0110

Här hemma händer det en massa men ändå ingenting, jag längtar tills jag kan ta tag i röjning här hemma, skåp och garderober skall gås igenom, för så här kan man inte ha det. Känns som en storstädning är annalkande och ta tag i pussel soffan och skåpen jag har ju en himla massa bra ha saker fast på olika ställen.

DSC_0111

Va, nu säger de på nyheterna att första snön kan falla i Mälardalen, nej inte än. Hösten har ju nyss börjat eller?

9 kommentarer:

  1. Jag hoppas att denna dag just bara blir din dag..Med massa bara härlig inspiration och massa glädje..Kram

    SvaraRadera
  2. Mysigt du gjort! Vi har med plockat kastanjer o ska pyssla lite strax!

    kram på dig!!
    Ha en skön ny vecka!
    Millan♥

    SvaraRadera
  3. Vad mysigt du har gjort.....Ha nu en mysig måndag och enskön vecka kramizar ~~~~RITA~~~~.

    SvaraRadera
  4. Hur tror du jag har det i det totala kaoset..grejer överallt..snart ska jag sätta igång att packa på allvar..undrar hur många kartonger det kommer att bli..törs inte tänka tanken ens en gång...kram

    SvaraRadera
  5. Vad fint du har höstpyntat! :-) Önskar jag hade lite mer höstpynt hemma.

    Krams!

    SvaraRadera
  6. Vad mysigt du har höstpyntat! Kastanjer är så vackra! Snö säger du... vilken tur att kära maken bytte till vinterdäck idag. Tänk, han kanske har mediala talanger! Lycka till med praktiken!

    Höstgoa kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  7. jag hoppas jag hinner få vinterdäcken på innan snön kommer....

    SvaraRadera
  8. Snö !! nej den får gärna vänta.
    nu ska vi njuta av hösten :)

    He en fin kväll
    Eva

    SvaraRadera
  9. Jag hållermed dej. Inte roligt med snö nu :C

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck