måndag 30 november 2009

Oj vad varor

Oj, idag kom det massor med nya varor. Jag ser fram emot att få sätta igång och fotografera dem för att lägga in dem på webbutiken.

hemsida 

Klicka på bilden så kommer ni dit och får se vad jag sysslar med.

Det rullar in nya varor hela tiden och jag försöker verkligen hålla hårt i plånboken tills sista lådan är uppackad. Kommer att visa några saker jag har förälskat mig i, bilderna har inte högkvalitet då jag använde de från webben

kula

Jag gillar de här fina askar/äggen. Tänk att dekorera med dem eller varför inte lägga i nått fint för en gå bort present.

sax

Saxarna gillar jag med, de är så dekorativa att hänga framme, de går utmärkt att använda med för de är verkligen vassa.

litenbur

Den här blev jag verkligen förälskad i, finns många olika användningsmöjligheter. Ett värmeljus, ett blockljus, en blomma eller en liten Madonna.  Nu skall jag ta och pyssla lite innan sängen, är det tänkt iallafall.

6 kommentarer:

  1. Åhh jag skulle verkligen inte kunna hålla i plånboken om jag hade sådana saker runt mig när jag jobbar...

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Kan inte göra något annat än le när jag läser din sista kommentar, du verkar känna mig väl...) ha en fin tisdag, kramen

    SvaraRadera
  3. Vilket super jobb du hittat ..Helt underbart,kan förstå att du trivs..Och vilka saker bara massa vackert..Askarna är ju helt underbara..Ja nu ska jag packa in några kalender paket..Jag har en liten tjej som sover sött i min säng ,förväntansfull inför morgondagen Julkalender och annat..Härligt..Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. ÅÅ såå mycket fint!!!
    Kramis ♥ Millis

    SvaraRadera
  5. Tänk så härligt att jobba med så vackra saker omkring sig.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck