lördag 5 december 2009

Tillökning i familjen

Nu är helgen här och fredagen löpte på bra, skrev ut en hel del väggord och fotade en del grejer till webbutiken.

DSC_0116

Jag har verkligen värdens bästa jobb, omge mig med alla vackra saker och mina trevliga kollegor. Tänk att kunna gå hem med ett leende och känna att man har haft kul hela dagen.

DSC_0112

Som jag trodde så kunde jag ta det lugnt när jag kom hem så lugnt så att jag efter maten somnade i soffan en liten stund. Fast det var jag värd och skönt var det.

DSC_0113

Måste visa tillökningen i min hästskara. Jag har en gammal från mormor och en piercad från Ikea och nu denna vackra vita “Dala häst”, naturligtvis köpte jag den på jobbet, den kommer att få stå med de andra efter jul men inte packas ner i en låda.

6 kommentarer:

  1. Den var fin!! Jag undrar om jag sett dina andra två...

    SvaraRadera
  2. Den hästen var riktigt fin..ser nästan gammal ut..charmig som få!!

    Tack för färgtipsen!! kan nog bli något ommålatsilver hät nu ;)

    Ha en skön 2a advent!!

    Kraam Sanne!

    SvaraRadera
  3. Det var dig väl undt att få slumra en stund...själv är jag helt slut på denna snorande näsa och rinnande ögon...Hoppas jag är bättre i morgon.
    Så vacker hästen är och den ska helt klart vara framme året om...inte utan jag blir lite avis på den miljö du går i dagarna...men det är dig väl unt...

    Kramar från Malin

    SvaraRadera
  4. Det var väl en alldeles underbar häst! Den kan man ju bara inte ställa undan bara för att julen tar slut. Men jag blir allt nyfiken på dina andra hästar, har du visat dem tidgiare?Har jag missat??
    Visst är det väl helt underbar skönt att unna sig en liten slummertund iblan?! Det var dig väl unt.

    SvaraRadera
  5. Åh vilken vacker häst!
    Kul att hitta hit och se din fina blogg!
    Ha en fin kväll!
    Kramis/LenaS

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck