onsdag 20 januari 2010

Ljus i mörkret

Dagarna rullar snabbt på här, mycket jobb inför Formex mässan, en massa texter skall fixas och en del skyltar skyltar. De kvarvarande julsakerna skall packas ner och snart skall vi packa upp lite nyheter som skall fotas och upp i webbutiken. Det är kul när det rullar på och att jag kommit in i arbetsuppgifterna.

DSC_0036

Enda nackdelen är att det är mörkt när jag kommer hem och jag har ingen lust att göra nått alls, förutom att krypa ner i min säng ; )

DSC_0043

Jag har förkärlek för vackra lampor och jag tänkte visa några av dem. Den översta köpte jag på blocket för många år sedan för en billig peng och den pryder sovrummet. Den andra fick jag på en födelsedag även den för många år sedan och den har sin plats på kontoret.

DSC_0054

Den 3:e lampan köpte jag på Maxi för 7 år sedan och på senare tid har jag pimpat den med lite kristaller och den hänger i köket. Det var dagens bidrag till att skapa lite ljus.

7 kommentarer:

  1. Jätte fina lampor du har. Skulle vilja köpa en ny till vårt sovrum, men just nu är plånboken tunn.
    Jag är nästan lite avis på dig som kan åka på Formex-mässan. Jag var där förra året men i år har vi inte tid. Dottern har inte bestämt än om hon ska åka, hon köper ju in till Karlssons scrapperi.
    Ha det så gott! Kram!
    Märta

    SvaraRadera
  2. Vilka himla fina lampor du har .Kanon.vad skoj för dej att du ska på Formex.Ha det mysigt i morron och en skön kväll nu vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Idag upplevde jag första morgonen som jag kunde köra utan långljus!! Nu blir det nog ljusare, sakta sakta...

    SvaraRadera
  4. Nog har du mkt fint att lysa upp tillvaron med..:) imorgon blir det FORMEX, härligt...kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga lampor..gillar den översta bäst ..tror jag

    ha en fin dag i morgon
    Eva

    SvaraRadera
  6. Vilka härligheter du har som lyser upp hemma hos dig. Den översta var lite annorlunda men jättefin. Jag gillar också lampor, helst gamla sådana.
    //Camilla

    SvaraRadera
  7. Jättevackra lampor du har hemma!Den övre är verkligen speciell med de fina rankorna som hänger ner.
    Ja, nu längtar man efter lite mer ljus! Mörkret gör en så trött, så trött.Men snart så...Man får peppa sig lite att det trots allt blir lusare och ljusare ute även om jag inte tycker mig se så stor skillnad ännu.
    Hoppas du får en riktigt skön och avkopplande helg, och med lite av varje som du kan önska dig.
    STOR KRAM till dig!/Karin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck