söndag 14 februari 2010

Så mycket annat

Har återigen tagit mig en liten paus från bloggandet, känner att jag har så mycket att ta rätt på här hemma samt att samla mig själv lite grann.

DSC_0070 

Efter fredagens jobb var det att åka hem och ta helg, äta gott med familjen och slappa för på lördagen tog jag och maken oss en tur till Stockholm, bara för att komma ifrån det vardagliga.

Alla hjärtansdag hanns det med en himla massa, från att röja rejält till att ta en promenad i det vackra vädret, göra en röd kruka vit och sedan ta hand om mig själv en himla massa. Summan av kardemumma är att jag njutigt av denna helg utan att se allt som måsten, så nu är jag redo för en ny arbetsvecka.

Fast jag hoppas på att det inte kommer vara samma röra tills nästa helg utan det får vara fint lite längre.

 DSC_0071

Den här vackra rosen gav jag till min mormor i present för mycket länge sedan och när hon gick bort fick jag tillbaka den. Rosen påminner mig om henne för hon var vacker som en riktig ros och go som en marsipanros.

10 kommentarer:

  1. Hej hopp! Ja visst var du först ut...!
    Vilken skön helg ni har haft. Det behöver man emellanåt.Hoppas du har vilat upp dig och att du får en bra vecka. Vacker ros, förresten...
    Kram från Åsa.

    SvaraRadera
  2. Gomorron!Vilken mysig och skön helg ni har haft.Ja det behöver man ibland.Vacker ros.Hoppa att veckan blir bra.ha nu en bra måndag vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Laddat batterierna för en ny vecka? Vacker ros, är det en brosch? Jag har en brosch som min farmor hade som jag tycker så mycket om. Det är farmor för mig.
    Ha det gott, önskar dig en bra vecka.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera
  4. Låter som det varit en skön helg, hoppas du kan komma, skulle vara så roligt att ses, jag vet att det kommer flera från Västerås, ha en fin dag, KRAM

    SvaraRadera
  5. Vilken skön och mysig helg ni måst ha haft.
    Kan vara skönt att slippa datorn ibland, tycker det tar lite för mycket tid ibland, även om det är jättekul har man ju faktiskt lite annan att göra också!! Så lite paus är välbehövligt och välförtjänat.
    Ha det nu så jättebra.
    //Camilla

    SvaraRadera
  6. Låter som att du haft en toppen helg.
    Härligt att ta hand om sig själv.

    Ha nu en toppen vecka
    Eva

    SvaraRadera
  7. Det är bra att samla krafter mellan varven också. Ta hand om dig!

    SvaraRadera
  8. Låter som ni har haft en skön helg! Hoppas att du har samlat krafter för en ny arbetsvecka.
    Ha det så gott! Kram!
    Märta

    SvaraRadera
  9. Det lät som en trevlig helg det där...
    Och härligt med lite minnen av de nära och kära.
    Kram
    MArie

    SvaraRadera
  10. Låter som en riktigt mysig helg. Så skönt att bara vara emellanåt.
    Ha det gott!
    Kram Milla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck