söndag 7 mars 2010

Mycket att ta igen

Jag har inte försvunnit eller slutat att blogga, utan jag har varit sjuk. Med Dotra som skulle flytta så var det verkligen inte läge att få magproblem. Här har jag verkligen legat däckad, inte orkat blogga eller läsa några utan det var bara att försöka sova bort eländet.

DSC_0292 

Jag är verkligen tacksam för att vi fick hjälp med flytten i fredags, då maken jobbade och jag var oförmögen att göra nått alls. Sedan så skulle jag ha kalas på söndagen då jag fyllde 21, haha. Nej tänk om det vore så väl, ni får lägga på en massa år för 46 är vad jag blev. (Den bästa ålder!)

 DSC_0291

Jag brukar ställa till med riktigt fika kalas med massor med sorter men inte denna gång. Det enda jag bakade var moccarutor som jag bakade helgen innan och fryst in. Sedan tårtorna de gjorde jag idag, annars blev det bara köpe bröd. Visst går de ner men det är långt i från hembakt som det kan vara.

DSC_0280

Tyvärr så har det inte blivigt någon om möblering som jag hade hoppats på och allt bara för magens skull. Jag är långt i från topp, det är bara att se tiden ann och försöka göra det bästa av situationen eller bita i det sura äpplet.

7 kommentarer:

  1. Usch, stackars dig! Skönt att du mår bättre nu.Å grattis vetja!
    Du, det där fikabordet, skulle jag vilja slå mig ner vid! Va gott, det ser ut!
    Ha det så bra! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Fy stackars dig..Grattis i efterskott! Hoppas att du snart blir bättre..ser väldigt gott ut..Styrkekramar Susanne

    SvaraRadera
  3. Grattis till de 21 åren!
    Hoppas att magondskan har försvunnit nu och att du har kunnat fira lite grann!
    kram! Märta

    SvaraRadera
  4. Gomorron!Grattis i efterskott.Hoppas att du kryar på dej så du är på benen snart igen.Vad gott ditt kaffebord ser ut.Ha det gott vännen Varmkram Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Grattis, grattis!
    Blir så fikasugen när jag det härligt uppdukade bordet. Mmmm, älskar att fika.
    Här är just nu två magsjuka barn som spytt ner det mesta under natten så tvättmaskinen går för fullt. Det verkar vara en himla massa människor som drabbats av detta just nu, snart ligger säkert jag med.....
    Vila nu lite till, och krya på dig.
    Camilla

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott!! Och krya på dej! //Kram Åsa

    SvaraRadera
  7. Det där såg riktigt smaskigt ut!
    :)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck