lördag 13 mars 2010

Ommöblering

Här har det varit fullt upp med ommöblering av så gott som hela huset. Om det blir bra…..nja, det är svårt att bedöma rummens storlek. Sovrummet blev stort och tv rummet litet, känns lite konstigt men det är nog en vanesak.

Anledningen till att jag gör det här knasiga är att rummet som vi hade till sovrum blir så varmt på sommaren, man ligger och lider för det är så varmt. Så får se om vi flyttar tillbaka till vintern, det vill nog inte maken.

Han suckade djupt idag när jag ändrade, ändrade och tvekade, ville flytta tillbaka men då var det stop. Å jag tänker inte göra det själv, det kan jag lova för garderober måste tömmas skruvas i sär och flyttas.

Suck, hur galet som helst.

DSC_0322

Har inga bilder på förödelsen än då det är en del kvar att göra, var ju tvungen att ta en paus och se melodifestivalen. Låten var bra som vann, trots att Darin och Ola var mina personliga favoriter.

3 kommentarer:

  1. Hej..ja låten som vann va ok men jag önska nog att Darin skulle vunnit,,men jag tycker inte man ska tävla i musik..Alla har vi olika smak..Kom till mig o hämta en Award om du har lust..Gjort en egen..Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Oj ett sånt jobb!

    Ang förra inlägget så kan jag tipsa om att man kan köpa glasögon på nätet också. Jättebilligt! Kolla på www.favoptic.com

    SvaraRadera
  3. Oj, du verkar ha haft fullt upp! Vet vilken följdreaktion det brukar bli när vi möblerar om i ett rum...

    Kramkram
    Annica

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck