onsdag 15 september 2010

Vela

I dag har jag försökt att hinna med att fotografera nya varor på jobbet. Måste väga, mäta och skriva in dem så jag sedan kan lägga ut dem i webshopen och det är inte gjort i ett ögonblick. Det roligaste är att fotografera, se hur ljuset förändras under dagen. Ofast ser jag varorna på ett annat vis genom att fotografera dem.

DSC_0078

Den här kransen har jag sett ett tag nu men när den kom upp på dörren blev den genast vacker. Den kan till och med få komma upp på min dörr.

DSC_0028 (2)

De här kammarljusstakarna blev jag förälskad i direkt då jag såg dem. Kan man ha för många, hmm jag har lite svårt att plocka bort saker hemma då det kommer hem nytt och på så vis kan det kännas rörigt. Men jag älskar allt jag handlar hem, annars skulle jag inte ta med dem hem.

DSC_0020 (2)

Ja fast nu är ju inte bilderna från mitt hem utan från min arbetsplats och det är ju en helt annan sak. Just nu sitter jag och begrundar min soffa, har provat att lägga på 2 vita plädar/överkast på min svarta soffa. Hmm, skulle behövt 3 stycken i stället för de 2 jag provade. Kan vela ett tag till har ju hela natten på mig att fundera om det blir bra eller inte och vela det kommer jag att göra.

2 kommentarer:

  1. Det är en vacker arbetsplats du har...:-) och du stövlarna har jag ju köpt i vår fyndbutik...RUSTA, kramen

    SvaraRadera
  2. Hej !
    Jag skulle bli galen av att ha ditt jobb ....eller utfattig rättare sagt :-)Lyllos dej !!!
    Det där med energin du ville ha tips på är inte så lätt.Det tog mig 10 år av karriär jobb till att backa för 2 år sedan,lära mig att prioritera och leva IDAG . Bara göra sånt som ger energi och umgås med människor som inte suger ur en .Jag har ett mycket rikare liv idag men det har "kostat" på vägen.
    Ha det så bra .
    Styrkekramar fr Bittan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck