fredag 26 november 2010

Blinka lilla……

Näe, inte skall den här blinka det är bäst om den lyser eller….. Kunde inte låta bli den då jag for runt i butiker efter jobbet. På måndag är det daggs i gen då fyller nästa av mina 2 barn år. Det är Dotra som blir 20år, jag minns när jag själv var 20, för det var väll inte så länge sedan eller var det.

DSC_0090 (2)

Nå väl åter till stjärnan, gillar de nya modellerna som står i stället för hänger, för mina stjärnor vrider sig allt då de hänger. Hade lampfoten sedan tidigare, köpte bara stativet till stjärnan och stjärnan.

DSC_0092 (2)

Men visst är den finare släckt, alldeles silvrig och fin och med glitter. I går var jag bortbjuden och det var underbart att komma i från en stund. Å ni skulle se det hemmet, jag kunde inte somna när jag kom hem. Låg bara och smälte alla intryck, memorera ja ni vet hur det är.

DSC_0096 (2)

Så nu vill jag verkligen göra om här hemma, måla möbler, rensa ut, nya gardiner osv. Fast det blir en annan dag nu är det soffläge och en Aladdin ask som väntar på mig.

1 kommentar:

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck