lördag 6 november 2010

Goaste

I går tog filen slut här hemma, jag hade ingen lust att bege mig och handla så jag insåg att det skulle bli att äta något annat till frukost.

DSC_0058

Under kvällen ringde Dotra och sa att hon handlat nått åt mig på jobbet, som ni vet så jobbar hon som fotograf på The Studio. Fast hon har skaffat sig ett jobb till, hon jobbar extra på en Ica butik i närheten. Det roliga är att hennes dröm när hon var liten var att få sitta i kassan på Ica, å nu är hon där. Ops, det blev ett sidospår.

DSC_0059

Nåväl, hon sa att en kund handlade något i en tetra som fick Dotra att vrida på huvudet, trots hennes nackspärr hon å dragit sig. Kan man vrida huvudet för en fil, undrar ni nog.

DSC_0060

Jo det kan man, om man som jag och Dotra är galen i pepparkaka. Ica´s egna fil med smak av pepparkaka. Detta kommer att vara min frukost ett bra tag framöver, skall ut och jaga lite mer idag. Blir man lika snäll av filen som man blir av pepparkakor?

5 kommentarer:

  1. Såg den i affären igår..Kan det va gott?
    Utlottning hos mig...Kika in ..Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Vi har inget sånt här, men det låter ju gott!

    SvaraRadera
  3. Oj, den har jag missat helt! Verkar supersmarrig, får köpa hem den till barnen.

    Ha en skön söndag kväll!

    Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
  4. Har ingen aning om att detta fanns, det måste testas, låter väldans spännande, hoppas helgen varit skön, kramen

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Den filen låter god.. tyvärr får jag låta bli om jag inte ska få ont i magen. Hoppas att du mår bra. Själv har jag sytt i stort sett dygnet runt den här veckan men nu måste jag verkligen ta mig i kragen och planera vårt julbord färdigt. Alla varor ska beställa nu på tisdag och jag har inte ens börjat med min lista.. suck.. skulle hellre ha sytt vidare. Ha det gott kram Aydan

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck