måndag 23 maj 2011

Önska kan man ju

Jag måste börja med att tacka för alla kommentarer hos mig, så fort jag hinner med skall jag besvara dem. Just nu vill tiden inte riktigt räcka till för allt.

DSC_0330

Sedan vill familjen även få lite kvalitets tid både på gott och ont och jag har ett problem att jag har så svårt att säga nej och då blir ju alltid något lidande.

DSC_0326

Ett nytt tandläkar besök är inbokat, en av tänderna gick sönder igen (andra för i år) så nu har jag även bestämt mig för att byta tandläkare.

Glasögonen blev klara i dag och glad i hågen hämtade jag dem, säg den lycka som varade. De måste ha gjort något fel i slipningen för jag ser inget på långt håll om jag inte lutar huvudet neråt och efter att pratat med dem som har progressiva glasögon så verkar det vara något fel. Om inte det var nog så har de lyckats med att slipa kanterna så det ser ut som jag har flaskbottnar eller 2 par bågar i varje glas. Nej i morgon far jag till baka och lämnar igen dem, det måste man väll få?

DSC_0324

Jag tror inte att jag visat dessa förut, Dotra köpte dem på blocket, då var de bruna. Önskan var att få dem vita, så sagt och gjort jag målade dem till henne å se så fina de blev.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck