onsdag 25 januari 2012

Inventerat

Jag måste börja med att tacka för era krya på er hälsningar, klådan har av tagit lite. I vanliga fall anv jag endast alvedon, jag hadde fått recept belagd antiflammatorisk då alvedonen inte hjälpte, de var de jag tog nu och jag hade helt glömt bort att detta hände första gången jag tog dem. Nu har jag skrivigt upp det så jag inte gör misstaget igen.

Som jag såg ut kunde jag inte visa mig bland folk så jag tog bara en promenad med hunden. För där jag bor är det som tur va inte så många ute. Sedan gick jag in och pulade lite. Pelagonerna är nu uppställda i så gott som alla fönster, fick flytta om en hel del för att alla skulle få plats.

Mitt kontor i källaren fick sig en genomgång, satte allt på sin plats och inventerade vad jag hade. Det fanns en hel del vill jag lova, så nu blir det lättare att leta efter det jag behöver.

När jag köpte bokgömman inhandlades även 3st av dessa lampskärmar, det var verkligen ett super pris och just den modellen jag letade efter.

2 kommentarer:

  1. Wow så stiligt!

    Kramar!
    -Pia-

    SvaraRadera
  2. Kanonsnygga skärmar :) brukar ta ett par dagar att repa sig efter en sådan attack, hoppas du har en skön kväll, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck