tisdag 24 januari 2012

Gömma

I går tog jag det ovanligt lugnt då jag hade så himla ont i nacken. Tog mig några värktabletter, låg med vetekudden i hopp om att det skulle gå över. Det jag glömde bort var att jag inte tål dem, jag får superklåda och jätte stora utslag. Naturligtvis hände det vid 5 tiden i morse, så sedan dess har jag varit uppe.

Det possitiva är att man hinner med så mycket när man måste sysselsätta sig med något så det inte kliar. Nacken är bättre i dag som tur va och snart skall jag gå ut och ta mig på en välbehövlig promenad.

Den här stora bokgömman köpte jag då en butik hade flytt rea. Just nu gömmer den alla fjärrkontroller och mer där till.

3 kommentarer:

  1. Äsch då, inte kul med värk- men att få klåda ännu på köpet! Hoppas det lättat nu!!

    SvaraRadera
  2. men va tokigt, är du allergisk mot alla sorters värktabletter?

    Har mätt kandelabern 45,5 cm hög och väger (badrumsvågen) 2 kg.
    Försökte kolla frakt, men blev inte klokare.Du kanske vet??

    Hoppas du mår bättre!// Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Låter inget vidare med klåda och utslag, vet hur det är reagera allergiskt på mkt, hoppas du mår bättre nu, kram

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck