måndag 23 januari 2012

Lyx

Måndag fm, här är det lugna puckar efter gårdagens städ, tvätt, handling, biltvätt och mys med självaste Sir Whilliam. Jag uppskattar alla gångerna han är här, han ger så mycket kärlek och uppskattar det man gör för honom. Jag blir så varm i hjärtat när jag tänker på honom, det är kärlek det. Så skulle han själv säga om han hörde vad jag sa.

Jag har nyss intagit lunch som Dotra har gjort, rena lyxen att slippa spisen i bland. Dagen min kommer att fortsätta med att plocka om lite eftersom jag håller på att väcka upp pelagonerna från vinter vilan.

Bilden idag kommer även den från mässan, å vad jag vill byta soffa.



2 kommentarer:

  1. Hoppas nacken blir bra snart. Jaa du....den soffan skulle man ha! Såå snygg och vilken färg va! Ha en fin måndagskväll nu!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  2. Den där soffan dreglade jag över...:) himla synd att vi inte sågs, kan tro att du är glad när lille sir William kommer hem, kram på dig

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck