fredag 13 januari 2012

Lika men ändå så olika

I dag var jag tvungen att gå upp tidigt, bilen skulle nämligen in på service. Så idag är man billös, bara att hålla sig hemma. Undras vad jag skall göra hemma då, städade huset i går så det är gjort, sydde även lite fikabröd.

Så jag kan göra vad jag vill av dagen tro, näe någonting kommer att komma emellan undrar bara vad.

Tänk dessa ljusstakar de till vänster hittade jag i somras. Gillade modellen men inte glansheten. I onsdags sprang jag på de högra, o tänkte jag de måste vara äldre, mönstret är nog annorlunda. Köpte med mig dem hem och jag studerade och jämnförde men mönstret är exakt lika men ändå gillar jag de till höger bäst. Tänk vad lite patina kan göra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck