onsdag 11 januari 2012

På vift

I går tog jag bilen och åkte en vända, har inte varit på favorit loppisen på massor av veckor så nu var det högtid. Först hittade jag inget som föll mitt öga, inte ens en lampskärm. Efter ett par turer runt så låg de där.

Bland annat detta konsoll bord, jo det är ett litet sådant men jag tyckte att den skulle bli fin som ett krön i stället. Skall bara kladda på lite färg så blir den perfekt på skåpet.

Åkte vidare och fick tag på några nya fleesplädar för en billig peng. Så nu har jag nått att sätta händerna i framför tv:n. Det kommer att bli lite fler bakverk, det kan jag lova. Jag kommer hålla mig inne hela dagen då regnet står som spön i backen så några borde jag få gjort.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker det är fint som det är! Som en guldkrona som pryder skåpet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du har nog rätt om kronan, nu när man ser den på bild

      Radera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck