fredag 15 juni 2012

Förberedelser

Här är jag i full gång med förberedelser inför kvällen. Våra grannar skall flytta en bit bort och vi tyckte det var läge att kanske inte fira deras flytt utan mer vad de kommer att missa.

Sedan är det fotboll i kväll med (om nu någon missat det) Sverige-England och en av de andra grannarna är engelsman, fast vi är fler svenskar på området.

Mina barn kommer med respektive och vi har ett superstort tält på min gård så undras hur kvällen kommer bli.

Köttet ligger marinerat, pajen i ugnen och salladen ligger klar i mitt nya loppis fynd som för övrigt är en Gustavsberg. Skall bara duka lite och invänta mina barn och hoppas på uppehållsväder, sedan rullar det på.



1 kommentar:

  1. Va härligt det låter!
    Hoppas att ni får en kul kväll.
    Kram Åsa.

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck