torsdag 14 juni 2012

Rosor

När gårdagskvällen avslutades med varmt och vackert väder, så hade jag hoppats på att vakna med det. Så blev det tyvärr inte, det blev lite bättre men inte så jag kunde bada men fotografera. Å vad länge sedan jag gjorde det med kameran, ljuset var perfekt och inspirationen på topp. Nu har jag en massa bilder att gå igenom och allt startade med att jag plockade in vita rosor.


Dessa vita rosor växer i min stora ädelsyren och växer som ogräs vill gärna växa mot bilarna och det gillas inte då de är fulla med taggar. Jag har försökt att ta bort en del så de kan växa mer organiserat, jag har dock aldrig märkt hur ljuvligt de doftar.


 Jag plockad in massor med rosor och fotograferade som en tok. Att jag äntligen fått tag på den ljuvliga skålen för en sådan skamlig billig peng gjorde det ändå bättre.


Jag kommer inte försöka styra rosornas växtplats utan de kommer få växa överallt och jag skall verkligen njuta av dem i både doft och färg.

1 kommentar:

  1. Tack för att du kikat in hos mig, du är välkommen tillbaka!

    Gillar din vackra skål, så fint med de vita rosorna i.........kan tänka mig att de doftar ljuvligt.

    Ha det fint,
    Kram Anneli

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck