fredag 30 januari 2009


Då
var det helg och jag har redan plockat i ordning här hemma och kört ett varv med dammsugaren. Det känns skönt att jag har gjort det så man ikväll kan njuta vid tv:n eller med något pyssel. skulle behöva gå igenom mina smycken som jag gjorde för nått år sedan, fota dem och ev. lägga upp här, vi får se.

Har gått
igenom lite av mina gamla foton och namngivigt dem så de är lättare att hitta.

Är sugen
att gå på mer loppisar, fick blodad tand igår. Eller så är jag bara sugen på att göra fynd, hmm undras om jag skall åka och se om butiken har kvar lampan jag är sugen på, den är lite dyr men så vacker. Stora doftljuset på bild sprider en så ljuvlig doft i mitt hem, en blandning av vanilj och vit choklad. Glasskålen på övre bilden är ett loppisfynd sedan många år tillbaka.

Det är inte lätt att
göra en vacker blogg som andra är intresserade utav att läsa, alla har redan så fina bloggar. Jag då som jobbade med bildredigering och trycksaker i många år tycker det är lättare att göra trycksaker än att göra hemsidor men skam den som ger sig.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck