onsdag 28 januari 2009


Idag har jag provat kameran och olika objektiv, vet hur bilden skall se ut men den skall fotas så också, det är inte helt lätt.
Gick ner i källaren och letade i mina lådor och hittade mina gamla skor, trodde att jag hade tappat bort dem men där låg de.
Tog även upp lite utav mina barns gamla leksaker som mitt barnbarn kan ha när han kommer på besök. Jag har inte träffat honom på 2 veckor det är lång tid för mig, annars träffas vi varje vecka men då jag har varit sjuk så så är det inte läge.
Nu snöar det här, jag vill ha vår så jag kan påta och dona i trädgården men det får tydligen vänta ett tag till.
I kväll skall jag sitta och kika i mina tidningar för att se om det finns nått enkelt jag kan hålla på med, nu då jag är sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck