tisdag 27 januari 2009

Fira

Efter en jobbig natt med hostan så klev jag upp kl.4 vågade inte somna om för då skulle jag sova över och det gick inte idag, för nämligen hade min dotter tid för halkkörning och jag hade lovat henne att hon skulle få köra till körskolan.
Hur gick det då? Jo det gick bra så nu är det bara att plugga teori så ordnar sig resten.
Det var första anledningen att fira, den andra att alla lister nu sitter på plats i hallen. Här hemma kan vi vara utan lister i många år jag blir glad när jag har ett komplett rum förutom tv rummet blev klart i julas. På inredningsfronten så har jag bara fixat och satt upp en spegel och en lampett, har inte orkat så mycket mer.
Skall ta fler bilder då det är ljusare ute för annars gör det sig inte rättvist. Idag är det Bygglov på tv det ser jag framemot och få nya idéer Som jag sagt tidigare så har jag en massa målningsjobb men med den här hostan så vill jag inte utsätta mig för det. Jag är även sugen att gå på loppis det var så länge sedan jag hade tid med det, kom liksom av mig då jag hade oregelbundnatider och arbetet var tungt sedan har jag inte kommit igång med det. Har själv en massa som skulle behövas säljas, men bara sådant jag vet att jag inte kommer att använda mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck