tisdag 17 november 2009

Presenttips

Ja, då var man igång igen. En ny arbetsvecka och undras hur fort den kommer att gå, har en hel del att göra när jag kommer hem om dagarna. Presenter för födelsedagar och jul måste börja införskaffas.

DSC_0028 (2)

Sedan har man allt det där med papper som skall fyllas i scannas och skickas i väg, eller samtalen man måste göra vilket innebär en massa telefonköer.

DSC_0032 (2)

Få se om jag hinner pyssla alls, det blir väll att jag inte går och lägger mig för att tiden skall räcka till.

DSC_0039 (2)

Idag kommer jag att ge ett bra presenttips om jag får säga det själv. Tyvärr har jag inte kommit på allt själv utan det var en jul som jag fick en present av min brors dotter.

DSC_0047 (2)

Hon hade fyllt en burk med badsalt, tyvärr har jag inget badkar men då kom jag på den genialiska iden. Jag har det i fotbadet, det var det bästa jag kunde kommit på, så mjuka och lena fötterna blir.

DSC_0050 (2)

Det finns många olika dofter på badsalt men nu har jag hittat en som doftar ljuvligt och hällde upp det i en burk utan lock, istället la jag på en bit tyg som jag stämplat mönster på (Tack Kamomillan) å sedan dit med ett band. Nu doftar det ljuvligt hela tiden i badrummet, varför inte en ge bort present, så säg.

6 kommentarer:

  1. Vad härligt med fotbad.Åhhhh sedan gosigt lena fötter som på en bäbis.Ja det gäller att ha ider.Vilken gullig burk med lila lila tomten.Ha en härlig dag vännen ♥ kramizar ~~~~~RITA~~~~~.

    SvaraRadera
  2. Det var ett jättebra presenttips!
    Och extra fint om man gör så fin burk som du har gjort!
    Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Visst är det en riktigt bra present!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Ja, min systerson har verkligen vuxit sig till en riktigt stor bebis. Han är ju ingen pojk än.. utan bara bebis. Han är så söt nu och försöker verkligen att ta sig framåt.

    Krams!

    SvaraRadera
  5. Åå så sött du gjort!!!Kramis Millis ♥

    SvaraRadera
  6. Vilket super bra tips... Och så fint du fixade till det...

    Många kramar
    Elin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck