onsdag 24 februari 2010

Jag kunde inte låta bli

Tänk att dagarna går så fort när man har roligt, jag hann bara komma till jobbet så var det daggs att gå hem. Ville fota alla nya grejer och lägga upp dem i web shopen, det hanns inte med idag.

DSC_0218

Jag kunde inte låta bli att köpa med mig dessa hem. Har tidigare inte haft någon riktigt bra förvaring för halsbanden som gärna trasslar ihop sig om man lägger dem i en skål.

DSC_0217

Nu har jag hittat något som var så fint så det till och med får stå framme. Ser ut som en miniatyr provdocka, lite annorlunda mot dem jag sett tidigare. Det fanns en annan som har en svart korsett men jag tyckte att den här passade perfekt hos mig.

DSC_0226

Jag köpte faktiskt 2st men jag skall inte ha båda utan en skall Dotra få, hoppas att hon tycker lika mycket om den som jag gör.

10 kommentarer:

  1. Hallojsan!

    De var riktigt fina.och som du säger lite annorlunda!..Dotra kommer nog att bli riktigt glad! :)

    Ha det bäst!!
    Kramis Sanne..

    SvaraRadera
  2. De var jättefina och den där lilla asken som står där på brickan var inte så illa den heller, kanonfin var den.
    //Camilla

    SvaraRadera
  3. Dom är ju jättefina! Lite annorlunda mot vad man brukar se.
    Och du!!!!Ni behöver inte en till i butiken????? Fast det är klart! Det blir lite för långt att pendla ju! Hmmmm....
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  4. Jätte fina,oj din dotter blir säkert jätte glad,,ser massa annat fint runt om oxå..Vackra halsband! Det som är lustigt idag i mitt inlägg är att alla tror det är "Mina skor" fniss,,nej dom är små som en tändsticksask..Har skrivit det igen på bloggen..Ja så det kan bli=)
    Styrke kram från mig..Susanne

    SvaraRadera
  5. Mycket fina smycken! <3

    Kram

    SvaraRadera
  6. Den var riktigt fin..tycker nog att jag skymtar mitt namn.....

    Ha en toppedag
    Eva

    SvaraRadera
  7. Klart du inte kunde låta bli! Jättefina!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  8. Så himla rara dessa är...verkligen fina, hoppas dagen varit bra, kram

    SvaraRadera
  9. Men du de är ju jättefina!! Jag har gått i affärer och kollat efter något fint att hänga mina halsband på, men inte gillat en enda. Men den där är ju superfin!! Vart kan jag få tag på sådana??
    kram, Marita

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck