fredag 26 februari 2010

Längtan

Snart skall jag åka till jobbet, tänkte bara skriva några rader innan jag åker. Jag går nämligen och lägger mig tidigt om kvällarna, för jag är så trött. Luften går ur då man kommer hem och ser röran här hemma, ingen annan skulle anse att det är en röra här. Nåja, det skall snart bli ändring på det ; )

Idag när jag klev upp tänkte jag i morgon får jag sovmorgon, men ack hade glömt bort att det är frissan tidigt. Jag lovar att det verkligen behövs, gillar att ha stylat lättskött frisyr, nu har det dock blivigt långt men rätt ok, fast det är det jämt dagarna innan besöket till frissan.

jobbet har jag börjat att fotografera och lägga upp lite av de varor som har trillat in, bland annat smyckes ställen som jag själv köpte med mig hem.

Tavlan jag visar idag är en av de min farmor målade och för mig symboliserar den just nu längtan och väntan på….vår.

DSC_0147

Trevlig helg!

4 kommentarer:

  1. Ha en fin dag..härlig att få gå till frissan och bli lite ny :)
    Själv ska jag städa hela huset..efter en lång arbets vecka..

    Vi hörs :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger i tavlan!

    Hoppas du får en riktigt trevlig helg
    Kram Annica

    SvaraRadera
  3. Säkert bra med ett frissabesök, det brukar var skönt att rå om sig själv också lite...

    Ha en fin helg!
    Kamomilla

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck