onsdag 12 maj 2010

Helt glömt bort, dessa fina…

Har helt glömt bort de fina lampskärmar som jag fick av min syster, det var ett bra tag sedan men jag har inte vetat vart jag skulle ha dem men nu har jag hittat plats.

DSC_0068

Det blev i matrummet på ett gammalt skåp som jag har. Passar bra i  hop med de andra färgerna i rummet. Fast jag tycker nog att lampskärmarna är finare då lampan är släckt.

DSC_0067

Lampskärmarna köpte systra min i en butik i Enköping, som var full med vackra saker, tyvärr kommer jag inte i håg vad butiken heter.

DSC_0066

Det blir nog på det skåpet som en sak kommer att stå då den kommer ; ) Nu skall jag strax bege mig till jobbet och med mig har jag min brors äldsta dotter, hon skall få praktisera hos mig en dag. Tycker hon det är vitt hos mig så skall hon få se vad vitt är.

7 kommentarer:

  1. Hej!
    Jättefina lampskärmar verkligen. Ja.. brorsdottern lär få uppleva vad vitt är på ditt jobb. Ha en riktigt bra helg kram Aydan

    SvaraRadera
  2. Vilken fin lampskärm. Den passade bra där...

    Ha en bra helg! /Linda

    SvaraRadera
  3. Jätte fina skärmar..skulle vara roligt att se ditt jobb i verkligheten ,,måste vara ett paradis..
    Jo självklart lyser solen när du jobbar :)
    Brukar det inte vara så?
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. vi ska ju förbi dig i sommar,,skall ju hälsa på "Uttan" Vem vet kanske kikar inom din fina arbetsplats...Susanne

    SvaraRadera
  5. Vilken vacker lampskärm, undrar om det är samma sak som vi tänker på...:0) ha nu en skön helg, kramen

    SvaraRadera
  6. Så fin lampa, visar också en lampa i min blogg idag :)
    Ha en fin helgdag
    Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Åh, vilka fina lampskärmar! Hoppas att du får en skön helg, trots jobb. Men vad gör man inte för en dag i storstaden med dotra.

    Kramar till dig!

    Anna-Lena♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck