torsdag 13 maj 2010

Jag jobbar idag

Just nu så har ni nog en skön morgon sittandes med en mugg kaffe i handen, det har jag med gjort. Det som skiljer oss åt i dag är att jag skall jobba både i dag och i morgon. Tänker nämligen vara ledig på tisdag i stället, det är då Dotra och jag skall till Stockholm.

DSC_0053

I går hade jag en hjälpreda på jobbet. Det var min brors äldsta dotter som praktiserade hos oss. Hon var snabb på att lära sig så hon hjälpte mig så jag kunde göra annat och så hade jag sällskap, snacka om kvalitetstid.

DSC_0055

Som sagt jag jobbar i dag, har nämligen en del att göra som att fixa utskick och lägga upp “veckans vara”. Lite sugen på att köpa hem det till mig med ; )

DSC_0056 (2)

Fatet jag visar i dag kommer från min pappas mamma, jag tog rätt på dem för ja vad kan det vara 22 år sedan. Jag tyckte inte att de var snygga men av någon anledning ville jag ha dem och i dag älskar jag dem.

3 kommentarer:

  1. Här regnar det idag så man kunde lika gärna ha jobbat.
    Hoppas ni får det så trevligt på tisdag och en riktigt trevlig helg på dig!!
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Jag tycker oxå att det var ett jättevackert fat!
    Hoppas du får en fin helg! Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint och vackert fat.Hoppas att ni får det kanon på tisdag du och dottern.Ja hos mej ösregnar det idag.Önskar dej en fin dag vännen Kramar Rita ♥

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du lämnar ett avtryck